4/26/2012

Ostatnio mam wiele problemów. Przeważnie nie dogaduję się z moją matką. Mam zwyczajnie dosyć mojej rodziny, mam chyba najgorszą siostrę na świecie, a mój ojciec to dupek. Mam trudne życie, pomimo wielu wygód. Dlatego też szukam nie wiem jak to nazwać schronienia? w anime, mandze i muzyce. Spędzam dosyć sporo czasu przed komputerem, ponieważ moja matka nie zgadza się na moje wyjścia. Jedyne co mi pozostaje to rozpocząć karierę nolife'a, skoro nie mogę się z nikim spotkać. Owszem gdyby spotkania odbywały się u kogoś w domu (ale oczywiście ona musi znać adres i znać osobiście osobę z którą przebywam) to może, ale zazwyczaj jak jest ładna pogoda to się gdzieś wychodzi. W moim rodzinnym mieście nie chodzę do szkoły, więc nie mam tu znajomych oprócz młodszej o 2 lata sąsiadki. Chodzę do szkoły, która znajduje się 20 km ode mnie, więc moi przyjaciele mieszkają daleko. Mam kompletnie przejebane, nie znoszę swoim rodziców i coraz częściej zadaję sobie pytanie dlaczego akurat ja mam takich, a nie innych. Wiem, że to może jest egoistyczne, ale poważnie mnie to wkurwia.

I jak zwykle na koniec trochę muzyki xD
Ostatnio wyszedł nowy teledysk U-KISS - Dora Dora <3

1 komentarz:

  1. Wiem coś o tym bo sama mam czasami takie problemy mimo 20 na karku. Zawsze możesz spróbować chociaż porozmawiać o tym z mamą. Nie wszystko jest takie czarne jak na początku się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń