4/13/2012

Taaa... Moje powieści LOL i te inne tegesy xD

Ostatnio strasznie dużo zaczęłam pisać, nie mówię tutaj o blogu, ale o czymś sporym. Od prawie miesiąca (jak nie więcej) piszę. Nie jest to robota na 2 strony i cześć, mam już napisane 43 strony A4 i jestem z siebie dumna. Jeszcze nikomu tego nie pokazałam ani nie powiedziałam, więc piszę to tutaj. Trzeba sie komuś zwierzać, powieść jest o Kpopie. Właściwie to nie do końca, ale kiedyś razem z przyjaciółką kpopową wymyśliłyśmy sobie historyjkę o nastoletniej tancerce w Polsce, która została choreografem kpopowych zespołów. Na podstawie właśnie tej krótkiej historyjki napisałam już dosyć spory kawał materiału. Oczywiście, przewijają się tam wątki miłosne, to chyba oczywiste, ale to coś sprawie, ze lepiej się czuję. Lubię pisać, ale wolę żeby nikt tego nie czytał, tak żeby mieć dla siebie.
Na koniec jeszcze wklejam wam pare linków z Kpopem ;) mam nadzieję, że się spodoba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz