2/06/2012

Pianino - czyli instrument mojej inspiracji

Tak mi sie wydaje, że prawie każdy słucha muzyki. Jedni takiej inni śmakiej, o gustach się nie dyskutuje. Ja słucham metalu, rocka, k-popu, j-rocka, ale czasem lubię posłuchać muzyki na pianino. Oczywiście nie jakiegoś Chopina np. muzyki filmowej. Jeżeli ktoś naprawdę potrafi słuchać muzyki to potrafi drżeć słuchając czegoś takiego za każdym razem... Mam u siebie w domu pianino i samodzielnie ściągam nuty i gram... To o wiele lepsze niż chodzenie do jakiejś szkoły muzycznej i wałkowanie nudnych wariacji... Polecam wam samodzielną naukę... Chociaż przez rok brałam lekcje, ale to przez to, że obowiązkowy był dodatkowy instrument, a ja jeszcze grałam na skrzypcach.. Całe 7 lat... Masakra choć nie taka wielka... Tak więc podeślę wam kilka linków z ładną (według mnie) muzyką na pianino... CHILLOUT x3
Tenmon - End Theme
Yiruma - River Flows In You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz